marți, 1 februarie 2011

design pentru 3

Dupa aparitia mult asteptatelor liniute colorate pe betisorul fermecat impodobit subtil cu berze stilizate si anuntarea cu solemnitate a sefului: "game over", am un job nou, urmeaza agitatia aferenta incontrolabila si inevitabila a cuplului pregatit sau nu de a trece intr-o noua stare de agregare cunoscuta sub denumirea de "parinti". Daca in ceea ce priveste sfaturile practice despre ingrijirea gravidei, sustinerea morala a viitorului tata si pregatirea garderobei viitorului membru de familie, tot norodu, inrudit sau nu, participa activ, ramane un aspect de care cei doi se pot preocupa  in voie si nestingheriti (sau cel putin asa ar fi normal si anume: "impartirea dormitorului`.
Cu alte cuvinte, locul cel mai pufos, cel mai luminos, cel mai cald, cel mai si cel mai ......si frumos decorat, va reveni micii sirene(si nu ma refer aici la gratiosul si fantasmagoricul personaj acvatic), restul, bun sau rau, va sustine in continuare armonia conjugala si asa aflata intr-o perioada seismica.
Asadar, dupa numeroase ostenitoare puzzel-uri cu mobila de pe un perete pe altul, am gasit intr-un final configuratia potrivita.  Am inviorat atmosfera cu doua culori contrastante (albastru pentru bebe, galben pentru noi) si...toata lumea parea multumita....nu si viitoarea mamica.

De aici au inceput framantarile mele priviind coltul bebelusului. E o perioada fulguranta, aceea a stadiului de bebe, asa ca vrioam ceva reprezentativ si pentru copilul mai mare si cu costuri relativ mici. Nu duceam insa lispsa de tip si imaginatie. Asa ca mi-am adunat acuarelele, imprimanta si cateva coli de indigo si cam asta e iesit:



imagini din timpul creatiei..:)




Fluturasii au fost etapa cea mai simpla, dar de efect zic eu...3 sabloane printate de pe net si hartie foto (e lucioasa si da un efect deosebit)


Rasplata mea:...n-am mai apucat sa pun numarul "1" pe locomotiva thomas ca puiul meu a si venit...iar dupa doua luni, cu ochisorii fixati pe fluturasii albi a scos primul gangurit...acel sunet special care doar pentru inima mamei inseamna cuvant.
Acum, in fiecare dimineata, e musai sa trecem in revista toate personajele si sa le salutam cum se cuvine ca de inceput de zi.:) 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu